I want a dream lover, so I don't have to dream alone.

Jag vill baka lussekatter och pepparbukkakor! Får ta det, samt IKEA-besök, i slutet av november/början av december. Jag vill köpa julpynt! Ljusslingor och sådant. Ooh, jag formligen ÄLSKAR ljusslingor! Jag har ett gäng i källaren som jag borde ta upp och trassla ut... Funderade på att sätta min långa runt balkongräcket, det hade varit fint som vesslor! (varför svära när man kan namdroppa random djur?)

Behöver göra en budget för julen också. Resan hem får jag ju betald, resan tillbaka hem hit kanske jag också kan få betald, men jag behöver ju ha råd med alla julklappar. OCH julshopping med Ida (älsklilla!<3) och alla sådana saker. Jag får som sagt femtusen så fort jag fixat det där pappret (och det fixar jag på fredag), varav tusen spänn skall läggas på min lilla datorhoney; jag behöver en hårddisk, brännskivor och ett headset, bland annat. (headset för sådana där ...um... ventrilo och allt vad det heter... så att jag kan prata med mina vänner! Eric och Amanda verkade på på den idén iaf!)

NP: Johnny Burnette - A lovers question

Jag tycker om när här är städat. Jag tycker om pynt också. Jag är verkligen väldigt kitschig julfirare; jag älskar pyntet, maten, presenterna ...och musiken... Haha, dock inte all. Verkligen inte. Men... jag har alltid tyckt om jullåtar. Kanske för att de alltid förknippas med en sådana där härlig magkänsla-förväntan?
Egentligen hade jag velat gå på julottan i kyrkan något år. Jag är så långt ifrån religion man kan komma (trots att jag envisas med att utropa herregud hela tiden) men hela det där tradiotionella fascinerar mig. Dock orkar jag aldrig i livet gå upp så härkes tidigt för att sedan sitta i en iskall kyrka och lyssna på sagor om gud, så det blir inget av med det!
Förra året pyntade jag knappt något hemma... Det är synd. I år skall jag har världens finaste jullägenhet! *planerar*

Nu skall jag leta rätt på ett par strumpor eftersom min häl är naken, och sedan är det typ dags att gå till tåget.
Dagens färger är rött och svart. Bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0