I could kill you in a heartbeat, my dear.

Trevlig kväll på msn! Martin, Magnus, pappa, Ida och Stefan! Inte utan att man känner sig lite populär, haha.

Skall alldeles strax tönta i säng med min lilla bok. Pratchett är alltid bra att somna till, må jag säga. Måhända behöver jag då inte drömma om mystiska Chibihitler inatt igen, haha.
Fast jag skall inte klaga; aldrig att jag skulle byta mina drömmar mot någon annans! De roar mig för starkt för det, och faktum är att många av dem är väldigt tuffa. En dag, när jag orkar, skall jag gå igenom min nedsparade helgondagbok och peta ur alla inlägg om drömmar ur den; jag har en hel del roliga och intressanta nedtecknade. Det vore synd och skam att låta dem falla ur tiden utan att göra något åt det.

Imorgon skall jag baka muffins och steka pannkakor. Martin skall hit och leka med min dator, så jag har matgäst! (vilket innebär att det är myyyycket roligare att laga mat än om bara jag skall äta!)

NP: Sisters of Mercy - Nine while nine, lagom darkness så här på kvällskvisten.

För övrigt är jag allergisk mot NÅGOT, men jag vet inte vad. Min näsa har givit mig ett rent helvete i tre dagar nu; och mina Kestine hjälper INTE. Just nu är jag väldigt nära att springa ut i köket, grabba tag i första bästa matkniv och skära av näsdjäveln. Go MJ!

Huvudvärk på gång. För mycket sömn och för lite mat de senaste dagarna... Håhå jaja.
Skall bara uppdatera mitt första inlägg under kategorin "språkkurs", kom på att jag hade glömt att skriva ner uttalet! Ack och ve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0