I could kill you for what you've done to me.

Herre min fucking JE vad jag avskyr att gå upp klockan sex. När väckarklockan ringde för tjugofyra minuter sedan fick jag panik och satte mig upp så fort att jag nästan föll omkull. Kommer inte i att få i mig något att äta förrän klockan nio, så jag räknar i stort med att somna under första timmen på föreläsningen... Det blir en lång dag idag, faktiskt, för först skall jag som sagt göra skolarbete med Lotta och sedan blir det MINST tre timmars grammatik. Iochmed att jag är ledig under morgondagen kan jag koppla av lite inför pluggandet, men det blir ju ändå tungt. Skall göra klart mina anteckningar samt göra övningar i boken. Sedan blir det till att muntligt läsa genom anteckningarna så att det fastnar bättre. Övningarna är viktiga, då får jag en chans att träna på bisatser och fullständig satslösning - mina ärkenemesis.

Hoppas på en inte allt för kall dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0