I am a slut, please hold me now.

Halvklar med städningen. Nu är jag uttråkad, och städar därmed klart imorgon, typ.

Det är knappt en grad ute! Nu är snön mindre, men för ett tag sedan var det riktig julaftonssnö! ...så jag råkade fastna vid fönstret ett tag. Snö är lika fint att se på som regn. Jag tycker om väder som inte innefattar sol. Fast sol är visserligen fint det också. Hm...

Det är något i mitt badrum som luktar djävligt knepigt, och jag kan inte sätta fingret på vad det är. Jag har rengjort de ..eh.. misstänkta ställena, men lukten är kvar. Inte bra, inte bra alls. Får se ifall kanske grabbarna grus kan ta en kik på det. De skall få hjälpa mig byta en glödlampa också. Utnyttja sina långa vänners längd? Hell yah!

NP: Combichrist - This Sh*t will Fuck You up.

Kommentarer
Postat av: caroline

jag vill också ha en lång karl att hjälpa mig. måste hänga upp min lampa och jagär för kort även om jag står på sängen =(

2006-11-01 @ 13:12:21
Postat av: caroline

bara för det så skulle jag prova igen att stå på stolen, och då gick det såklart. jag måste sluta upp med att vara en hjälplös pinsessa..

2006-11-01 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0