I ain't no goddamn sunnuvabitch!

Jahaja, då får jag stanna hemma imorgon trots allt. Jag har ont i hela kroppen och jag känner mig helt slut i skallen. Febrig. Det känns i huden och ögonen och halsen och munnen också, så det är ju inte bara träningsvärk och sådana saker. Orka vara sjuk NU. Men, bättre att vara sjuk NU än på fredag, då har jag en tenta jag vill vara frisk till. Jag har ju skolböcker hemma att studera while getting better iaf, så jag är inte helt förlorad.

Lyssnar på Misfits, har druckit svartvinbärsté. Är fortfarande helt adored av min nya design; jag tycker att den är FIN.

Jag har fått hem "The Forbidden Zone"; så nu har jag iaf något att se på imorgon. Dvärgfilm, vad ryktet säger. Skrämmande. Något för Leo, kanske?
(Jag har förresten en JÄTTEBRA straffklapp åt mamma Eric, mwahahahaha!)

Glömde höra av mig till pappa idag, skickade ett fint "ja älska di!" till han, fast på svenska.
Jag saknar att ha gotländska omkring mig. Skånska i all ära (haha, as if!) men ...jag vill höra MIN dialekt lite mer än bara i telefon med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0