Horror business.

Mina scones blev vedervärdiga De smakade jättekonstigt och var helt sepe konstistensmässigt.

Ser på South Park, det handlar om bröst, haha. Boobs is power! Ja djävlar... "Bebes boobs destroy society"

Jaja, min mage är ledsen för de dumma sconesen. Får se ifall jag orkar steka köttbullar senare, annars får jag äta dem imorgon. Jag har lite bröd kvar sedan lunch som jag får äta sedan. Jag har ett äpple också.

Pyssla lite nu. Imorgon skall jag vara duktig och läsa mer i min engelska bok.
Jag är SÅ opepp på tenta just nu... Jaja. Inte klaga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det kungsörnens mix? den blev jättebra för mig i alla fall =(

2006-11-14 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0