Himlen faller mot min nakna hud.

Kanske hittade en bra present till Fredrik nu. I och med att han inte önskar sig något så får han väl bli glad för vad han får, haha.
Planera julklappar är kul, men svårt. Jag och Ricard skall gå ihop och ge mamma en treatment på något nyöppnad spa-aktigt i Visby. Pappa skall få lite vin och ...något mer, vetefan vad. Ricard är svår att hitta present till, dumunge som han är. Jag har brukat köpa datorspel åt honom, men han spelar ju i stort bara CS och WoW. ...har för mig att det finns någon kul WoW-bok på SFbok.se, men jag undrar om det är något han faktiskt skulle ha nöje av. Fast böcker kan man ju ge honom; dra honom från datorn och aktivera honom på läsfronten?

Ikväll skall jag nog äta köttbullar och spaghetti, sticka halsduk samt se på film, tror jag. Jag har lite film i datorn jag skulle vilja glo upp mig på. Vill julstäda också, men skall fixa allt med CSN och så först, så att jag får pynta och ha mig <3

Kommentarer
Postat av: Syvermarit

Merci for all the wonderful writings

2009-04-08 @ 09:19:51
URL: http://syvermarit.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0