Hail the Forsaken!

Fem timmars plugg idag, varav nästan tre timmar var grammatik. Bra! Jag har bara sjuttio sidor kvar att ta mig igenom, och gör jag det imorgon så har jag resten av veckan på mig att läsa igenom mina anteckningar, både tyst och högt. Jag har märkt att jag har lättare för att memorera saker om jag säger dem högt.

Lotta bjöd på lunch, och så körde vi vårt race på caféet. Det var trevligt, även fast jag inte riktigt tycker att en skagenröra består av 90% vitkål, 8% röra och 2% räkor... Jag tror att jag hade MAX tio räkor på hela min baguettehalva. Skärpning!
Sedan fick jag sms av Caroline som ville plugga med mig i Undercity (eller UB, om man nu skall vara petnoga) och det var trevligt, även fast vi, eh, råkade sitta utanför toaletterna som inte alls är särskilt ljudisolerade. Såg en kille som var dödslik Robin Malm-whatever som jag gick i gymnasiet med, men till min förvåning var det inte alls han när jag väl såg hans ansikte ordentligt.

Ikväll blir det hbg, imorgon svenskaplugg. Ledig ju, så jag skall försöka bli klar med anteckningarna som sagt var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0