Gamarna kämpar tills det luktar lik.

Sen post idag. Skall äta direkt när jag har postat detta, jag är matt och avtrubbad och behöver energi.
Får se ifall jag orkar gå till affären sedan, jag måste köpa hem lite ingredienser till muffins och sådana saker.

Ikväll skall jag ta det lugnt och städa av lite här. Skall kolla schemat också, tänkte nog åka till skolan imorgon. Dels för att jag behöver umgås lite, och dels för att fixa ett papper jag skall skicka till csn, och dels för att hänga med i var de är i undervisningen just nu.

Jag behöver stasha upp mig på fler blockljus. Planen är att fara till IKEA när jag fått mitt studiebidrag, så att jag kan köpa julpynt - har jag tur blir det snart, så kan jag stasha ljus också. Jag verkar ha lämnat min kandelaber hemma, annars hade jag kunnat pressa den full av ljus och haft fint och trevligt.
Jag älskar ljus.

Mat nu. Mat och Monstrous Regiment, vilket är min bok just nu. Mmm... Terry Pratchett <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0