En kulen nattnattnatt, min båt jag sty-hyrde!

Igår var första gången på typ sextio-sjuttio dagar som jag inte postade här. Det var lite konstigt gjort...

Saker som gör mig glada såhär på vinterhalvåret:
Terry Pratchett (går idag över till The Fifth Elephant), varm choklad med grädde, snöbollskrig, regn, tv-spelsmusik, vit  choklad, välmatchade höstoutfits, hoppa i vattenpölar med mina fina döskalleregnstövlar, fina varma kläder med döskallar på, Misfits och salt lakrits. Mm, fina grejer det!

Hela den här veckan tänker jag vara duktig att gå i skolan. Vi har tenta på fredag, och jag saknar mina klasskamrater. Sitta hemma och uggla är inte så hett, faktiskt. Måste fixa det där pappret åt CSN också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0