Dracula's cadillac.

Min pappa är en snäll häst och tog 600:- från min aktiedepå och skickade mig. Nu har jag råd att leva igen, phew. Jag har kanske tvåhundra kronor till, utöver de sexhundra som är på väg, och det är bra.
Pappa är konstig och pratar kodspråk med mig på MSN, haha. Jag saknar att äta middag med min sjuka-i-huvudet familj! Men snart är det jul, och då har jag tre veckor hemmavid att ta igen mig på! (gissar dock att det kommer att bli väldigt skönt när jag kan åka hem igen, haha. Tystnad brukar alltid vara välkommen efter en stund med min familj...)

Min nacke, och främst den vänstra axeln, värker så att jag tror att jag blir galen.
Skall ta en riktigt varm dusch strax, får hoppas att varmvattnet tinar upp min stackars axel lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0