Doften av ett sommarregn.

Nu skall jag vara duktig flicka och packa min tentaväska. Sedan blir det till att knalla till stationen, plugga plugga plugga, och hoppas att jag inte gör bort mig totalt.
Efter tentan skall jag till SoL-centrum, kolla resultatet på grammatiktentan samt be om ett studiebevis så att jag kan skicka det till CSN och få sweet amounts of sugar. Mmm. CSN får vara min sugardaddy <3

Och när jag fått CSN skall jag till IKEA, samt köpa julklappar till tusen personer. Typ.
Men nu, i detta nu, så är det tentadags. Önska mig lycka till - jag kommer att behöva varje välgångsönskan jag kan få.

(jag undrar hur många inlägg man skall ha skrivit för att hamna på framsidan?)

Kommentarer
Postat av: caroline

lycka till på tentan!

2006-11-17 @ 07:51:44
Postat av: daniel

lycka till

2006-11-17 @ 20:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0