Do you remember, baby, last september? How you held me tight, each and every night.

NP: Buddy Holly - It doesn't matter anymore

...vilken jag har sjungit på karaoeke (stava?) på Bedrock Inn på Cypern, en bar helt inredd i Flintstonesmodell. Ah, those were the days.

Min lägenhet är oroväckande ren! Jag har gått runt och myst hela eftermiddagen, och legat och vilat både på soffan och på extrasängen. Min säng är så fint bäddad, så den låter jag vara tills det är dags att gå till sängs!

Just nu väntar jag på att mitt té skall svalna; Blackcurrant-té med honung i. Min hals är lite ledsen idag. Funderar på att åka till antingen Lund eller Helsingborg på lördag, så att jag kan köpa ett gäng vintertröjor. Nackdelen med den snajdiga planen är att jag sedan inte vet när pengarna kommer från CSN - måste fixa lite papper i skolan först, men det tänkte jag göra på måndag, såvida jag inte får peppryck och far in till Lund imorgon.
Hittills har dock CSN fungerat otroligt snabbt, fet eloge till dem för det!

Jag har listat ut vad det är i mitt badrum som luktar: det är avloppet i min dusch. Vetefan vad det är däri, dock, men det luktar INTE jordgubb. Dammit.

Kommentarer
Postat av: Tjipp.

Häll i propplösare eller causticsoda så ska du se att det hjälper.

2006-11-03 @ 09:17:44
Postat av: elin

Fick du tag i några vintertröjor? De e väl nu dom behövs??

Tjipp o hej på dig!

2007-01-26 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0