Der Tanz des Teufels.

Häromdagen gjorde jag något jag aldrig gjort förut: Jag köpte ett paket kondomer. Jag var på Preem för att köpa chips, och fick syn på dem när jag stod i kassan: "Dance with the Devil - Condoms for Devil Tricks". Det är en liten stålask med en hon- och en handjävul på, innehållande tre jordgubbskondomer. Såååå sött!
Jag gjorde en sådan där "Oh, vi tar de här också!" när jag skulle betala; killen i kassan såg helt betryckt ut, haha.

Skall se ifall jag kan fixa en bild på dem; min kamera bråkar lite med mig just nu. (batteritrassel...)


Det roliga är att om man följer länken som står på instruktionspappret så kommer man till ett skumt rockbands hemsida: http://www.unlight.org/



JÄTTEKASS bild, men ändå:

kondom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0