Death whispered a lullaby.

NP: Katatonia - Will I arrive

Jag är trött. Funderar på att sova lite, men jag vet inte. Det är lite för tidigt, och då kommer jag inte att kunna somna ordentligt ikväll. Mina ögon är så slöa, dock, så jag får se hur det blir.

Jag hatar att känna som jag gör nu. Förruttnelse och fördärv. Allt är dåligt just nu, och jag är lika djävla emo som vanligt igen, vilket jag verkligen hatar.
Borde diska, borde äta, orkar inte göra något. Helt slut, ingen ork eller motivation.

Fredrik sade att det var så varmt i Thailand att man inte klarade av att vara utomhus en hel dag. Här är det kallt, både inne och ute.
Min mun smakar fortfarande vodka, men jag orkar inte dricka något för att få bort smaken. Jag är någorlunda bakfull också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0