Can you feel the holy prescence?

Jag har varit vaken i runt tjugo minuter nu, redan färdigklädd, färdigsminkad och färdig öht. Trött, dock. Lyckades inte somna vid utsatt tid igår, så jag gick till datorn igen för att köra mig trött och sedan läste jag ett tag, så runt två släckte jag lampan och inom en halvtimme sov jag. Max fem timmars sömn, alltså. Lagom irriterande, jag hade gärna haft en stilig och prydlig åtta i formuläret idag...

Idag bär det av till nya höjder! L403 skall jag upp i - Jag har aldrig varit på fjärde våningen så det blir ju lite spännande. Faktum är att jag gärna glömmer att det finns fler än två våningar, trots att det är ett stort djäkla trapphus mitt i allt (som jag sprang upp och ner för typ två gånger med min tunga laptop under inskrivningen, i mina desperata försök att hitta var jag skulle skriva in mig för den där fonetikkursen jag tänkte ta, men som jag skipppade)

OM pengarna hinner komma in till imorgon har jag närapå tusen spänn att roa mig för. Funderar på att gå en sväng på H&M i så fall, och hitta lite bra höst/vintertröjor. Jag har mest teeshirts, och sure, nu på hösten klarar man sig med en kofta över, men vintrar är inte bra för små lättfrusna gotländskor.

>> När jag var liten kallade de mig spindelbaini ("spindelbenen") men numera tycker jag ändå att jag har ett par snygga ben. Dagens egoboost presenteras av Hungern i Min Mage och Skelettet i Min Garderob, och sponsras av Monstren under Min Säng. <<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0