Brain damage.

Uuuuurgh, jag monster, monster vill sova mer, monster inte orka gå upp.
Skall åka till Lund om en timme, så jag har dock inget val. Jag tror att jag skall sova hela dagen på söndag. Eller kanske gå och lägga mig direkt eftre min tvättid ikväll...
Jag hatar morgnar.

Drömde något jätteskumt, men jag minns så små brottstycken just nu. Vi var... på en parkeringsplats utanför någon galleria/colusseum? Jag skickade lappar till en man jag hade varit intim med, och han visade sig ha en fru, tror jag, så jag vart jättearg. Sedan sökte han upp mig och bad mig sluta skicka lappar med tanke på frun, och att jag inte hade betytt något, tror jag, så jag skrek GUBBE till honom och sedan sprang jag så fort benen bar, och han efter, så jag hittade en stamkund från bowlinghallen som jag sökte skydd hos. Typ. Sedan vaknade jag, men först kollade jag min inbyggda meny för att se vilka vapen jag kunde crafta av de stenar och det läder jag hinnut mine:a. Eh.

Som sagt, några timmar på Undercity idag, sedan fika med Emelie i Malmö, sedan tvätta och samtidigt plugga mer, och sedan sova. Någonstans mitt i allt det skall jag väl kanske hinna äta något också...

Personal Memo:
  • Sätt n pengarna till Simon!
Lagom dåligt minne :( Förlåt, Simon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0