Bloodsucking Zombies from Outer Space.

Dagens klädsel: Trosor, munkjacka, filt.
Det spöregnar på mitt fönster, men det är bara fint så det gör inget.

Jag upptäckte att jag får precis samma upplägg på Taipei hela tiden, vedervärdigt. Provade "svårt" men det var lika lätt det. Dammit! Skall spela lite till, se ifall jag kanske bara inbillade mig angående att det var samma gång på gång...

Skulle behöva städa av lite här idag... Just nu skall jag dock ta det lite lugnt en stund, så att jag piggnar till. Koka té. vore en bra idé.  Min hals är lite monster idag...

SÅ TRÖTT!

Förlåt att jag skriver trista saker idag, men min hjärna verkar ha kortslutits.



O-keej, um, jag vet varför jag fick samma bräde varje gång, haha! Jag klickade på "restart" istället för "new". Oops. Jaja, jag har feber och är nyvaken, vad begär ni egentligen av mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0