All things fluffy and pink!

Haha, lagom instängt i min lägenhet. Tjock luft, och jag behöver diska. Skall nog ställa upp balkongdörren ett tag och ta en dusch, tror jag.

Sov i Helsingborg i nättras, men nu är jag hemma och gullig och närvarande igen.
Ringde Zzucken angående mammas agg mot pappas julklapp; han skulle fundera på vad vi skall ge pappa istället samt försöka bearbeta mamma. Om någon som läser detta har bra julklappstips till pappan som har allt så är jag idel öra! Tips ö.h.t. på julklappar emottages tacksamt; Jag har två bröder, en mamma, en mommo, en pappa samt lite vänner som skall ha julklappar!

Skall surfa lite nu, jag har lite idéer på var jag skall leta julklappar till Ida och Amanda någonstans, kanske kan hitta något till mamma där också. Jag har en visserligen en idé vad jag skall ge Fredrik, men det får inte kosta för mycket. (plus att han säger att han inte önskar sig något, så man får hoppas att han blir glad ändå...)

Skall se ifall jag kan fixa lite fler fina julkollage. Kanske lite julklappstips åt ER? Jag älskar att hjälpa folk köpa julklappar! :)

Kommentarer
Postat av: daniel

jag e inge bra på handla julklappar :)
men e skoj

2006-11-19 @ 15:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0