All little devils.

Om en timme får jag tillträde till tvättstugan. Skall försöka ta mig i kragen och pressa ner all tvätt i tvättkorgarna så att jag snabbt kan komma igång med tvättandet. Jag kom på att jag ju faktiskt har sista tvättpasset för dagen, så kanske surar inte folk ifall jag låter mina kläder hänga på tork lite extra. Då hinner de kanske torka ordentligt för en gångs skull! Skall se ifall jag kan hitta min låda med julpynt också... Kanske. Om jag orkar rota runt i förrådet igen, alltså :)

Fika med Emelie var väldigt trevligt! Jag fick dock i mig alldeles för mycket choklad och grädde, så jag blev helt tokig ett tag. Lagom jobbigt... :P

Skall ta med mig mina grammatikböcker ner i tvättstugan sedan, så kan jag sitta där i lugn och ro och plugga. I alla fall så länge jag har maskinerna igång, sedan får jag se ifall jag sitter kvar eller drar mig uppåt. Jag känner att jag i teorin faktiskt KAN det här, men hittills går det åt helvete i praktiken. Fan. Jag vill så satans gärna klara den dumma tentan...

Bläblä. Åt lite macka, läste lite Pratchett. Nu skall jag som sagt ta itu med tvätten, och ikväll SKA jag sätta över pengar till Simon, annars blir jag banne mig arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0