All I can do is dream about you and me in Neverland.

Lagom trögstartad idag. Jag borde äta, men jag har inte så mycket hemma. I vilket fall som helst så kommer jag att behöva gå till affären idag - äter jag nu har jag inget ikväll, och jag behöver äta något både nu och då. Man blir snabbare frisk om man äter ordentligt, och planen är ju att jag skall vara helt återställd imorgon.
Skall nog dra med mig min laptop ut i köket och äta lite klämmacka och se på South Park. Då blir jag av med osten och brödet jag har stående, och slipper samtidigt sitta och stirra in i väggen.
Sedan får det bli en massa té (jag har typ fem påsar kvar av svart vinbärstéet, sedan har jag en blandad kollektion i min téburk) så att halsen blir gladare, och så att jag blir fylld av värme.

Jag behöver ...prata med någon. Typ Ida... If ya read this, honey, peta till mig på MSN senare om du har tid!

A plan is made:
x klä på sig.
x äta macka, se på South Park.
x ringa Sylve och mamma.
x koka té, läsa skolböcker, ta anteckningar.
x gå till affären, alternativt macken.
x bli frisk, mätt, och kunnig i ämnet språkinlärning.

Nu är det dags att questa, ganska fet exp på detta, och jag vill levla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0