A.D.I.D.A.S.

NP: KoRn - A.D.I.D.A.S.

Har just sett Amélie från Mont-Martre, underbar film. Jättelänge sedan jag såg den sist - jag hade den på VHS men lånade ut den till Ingrid - det var typ två år sedan...
Funderar på om jag skall sätta mig i soffan och sprätta klart klänningen och se på Phantom of the Opera, men jag vet inte. Den brukar få mig i konstig stämning, och jag kan inte riktigt få utlopp för rätt slags känslor idag, heh. Får se, skall jag jobba med klänningen skall jag nog lika så gott gå ner i källaren för att leta rätt på ett bra tyg att sätta i kil i ryggen av.

Jag blekte håret två gånger - det syns inte ett dugg. Min blonda utväxt är dock väldigt ljus, haha. Får se ifall jag kan få tag på mer/bättre blekning imorgon, och sedan sätta i det röda, eller om jag sätter i det röda ändå för att få en mörkare effekt på det. Beror lite på om jag orkar gå till ICA Supermarket imorgon eller inte - fast en längre promenad skulle faktiskt varit väldigt uppskattat - OCH det skulle ju faktiskt få håret att se bättre ut!

Nu skall jag tänka över läget lite och sedan bestämma om det blir Phantom och klänningspyssel, eller allmänt slöhäng framför datorn. Jag tror att alternativ ett skulle tillfredsställa mitt just nu fett uttråkade sinne mycket bättre än alternativ två... Hrr.

Kommentarer
Postat av: caroline

prov avfärning. det gjorde jag på svart hår, det blev inte direkt platinabont, men det blev helt ok.

2006-11-04 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0