You don't have claws at all!

Sovdags nu. Har betalat mina räkningar - upptäckte med hjärtat i halsgropen att en av dem skulle varit betald den sextonde! Eftersom jag inte hann med detta innan tolv registreras betalningarna ...på onsdag, torsdag? Feck. Nu går det inte alls bra för mig. Livrädd på vad som skall vänta på mig på dörrmattan när jag kommer hem igen. Feck darnit blasch. Typ. Grragh. Får be pappa hjälpa mig fixa det, om det nu är något som går att fixa. Kronofogden vill ha pengar, inte sant? Om jag kan ge dem pengar när de surar så tar de väl inte mina saker? Jag har ju pengar på banken... Eep. Nackdel! >_< Hoppas på att kunna glömma detta lite och trots allt ha en god jul. Vi får se.

Skall försöka sova nu. Kattfröken tigger mat och pappa äter mandarin. Mamma sover, Ricard sover, Fredrik leker med Tim och spisar plattor. Och själv är jag sömnig.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0