You can't touch this (psst, your arm just fell off)



Tv:n laggar på fyran, så vårt bingospelande kommer att bli väldigt hackigt och förmodligen väldigt otillfredsställande.
Googlade efter bilder på Michale Graves en timme eller två, nu har jag ett gäng finfina bilder på honom och gänget att dregla över senare.

Uppenbarligen är det biljardspelande på Effes imorgon, funderar på att dra mig dit, även fast mamma tycker att det är dumt. Well, jag är 22 år och bestämmer faktiskt över mig själv, och de facto brukar de alltid spela en massa spel som inte roar mig - istället för att jag sitter och hänger vid datorn hela kvällen kan jag lika så gott vara social mot vänner och bekanta över ett parti biljard eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0