You better not try to hurt her, Frank Furter!

Inget tentaresultat idag. Då får jag gå hela helgen och undra, grrruff.

Missnöjd: Planen var att jag skulle spela in ett samta med mamma ikväll, men det går bara att spela in 60-sekunderssekvenser, och det fungerar inte. Jag måste ha MINST fem minuter i sträck åt gången för att det skall gå, och till och med det vore egentligen för lite. Det är ingen som vet någon bra ljudinspelare man kan ladda ner? Jag behöver ha en som kan spela in kanske tjugo minuter och som man sedan kan bränna ut på cd-skiva för att spela över på ett kassettband, men det är förmodligen för mycket begärt.
Dang nibbit. Å andra sidan innebär det att jag slipper göra trist skolarbete över helgen, men feeeeck. Folk såg fram emot att få höra mig och mamma babbla runt på gotländska ju! :/

Hungrig, men orkar inte diska/städa just nu.
Jag skall nog slå in de sista julklapparna (mammas kom på posten idag) så får vi se vad jag tar mig för sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0