Would someone please be ending this? Could someone wake me with a kiss?

Hemma från stan igen. Lyckades få en hel del fina saker "av farmor" ( =köpt för pengarna jag fick av den gamla i julklapp) och har numera i min ägo ett par ruggigt snygga pumps (de liknar mina svartvita, men har lägre klack och är helsvarta), en väldigt snygg svart ögonskugga med glitter i och både vita och svarta band till håret. Amanda köpte desamma pumpsen, och mamma provade mina här hemma och blev sugen på sådana själv. Sedan fick jag den jättesöta kattröjan av mamma, och den satt jättefint!

Såg en hel del "kändisar" på stan, kan förmodligen räkna av folk för alla fingrar. Klasskamrater från olika årskurser... Håhå jaja. Inte visste jag att det är i Visby Centrum the action is! :o

Ikväll skall vi äta köttfärsbiffar och se på Beck. Funderar på om jag skall plåga mina stackars hälar med en promenad, eller om jag stannar hemma ikväll. Imorgon skall vi spela rollspel - stabilt som fan.

...bada lite mer ikväll, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0