Things that go "bump!" in the night.

NU skall jag börja läsa Stephen King's DET. Iochmed att jag har fullt upp med saker nu innan jul räknar jag med att de 1188 sidorna förhoppningsvis skall räcka ända tills nästa helg, då min mor kommer och snor med mig till Gotland.

Fortfarande helt über för att jag klarade den satans tentan! Nu är det bara mitt väntade UK i Struktur 1 som väntar. Hoppas att de rättar tentan snabbt; jag är en djävel på att jobba upp ett gryende hopp, vilket innebär att jag i nio fall av tio blir otroligt besviken. Detta gäller inte bara prov i skolan, utan ALLT: Kärlek, vänner, telefonsamtal, matlagning, städning, serietidningar, paket på posten... Tro mig, jag hittar alltid något att bli besviken över varje dag.

Nöjd med last.fm. Veckans höjdarartist var Bloodsucking Zombies from Outer Space, men det var väntat. Körde ett Misfitsrace för att se till att mästarna får behålla sin vackra plats i toppen av min lista. <3

Nu skall jag krypa ner i min sköna säng med DET under armen och sedan se till att somna innan tolv så att jag är lite mer levande imorgon än jag är idag. I bid you a good night's sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0