The prettiest boy a ghoul has ever laid eyes on. (now put them back in, they're getting dirty!)

Jag har huvudvärk, dödströtta ögon, är lite illamående och känner mig disträ. Dumma pälsallergi!

Sett V for Vendetta med min bror, den var ganska bra. Det var lite väl Matrix-vibbar över den till och från, men annars var den inte så kass som folk sagt. Kunde väl inte helt koncentrera mig på filmen dock, iochmed att jag inte mår helt gudagott just nu, men förhoppningsvis mår jag bättre imorgon - då blir det Silent Hill med brorsan.



Vad gör man inte för att få se lite Pyramid Head?

Funderar på att ta en halvtimme eller två i jacuzzin imorgon också... Slappa, smälta, slippa tänka så förskräckligt och så lyssna på lite fin musik och kanske till och med läsa lite! Mamma har några hyllmeter böcker jag kan roa mig med, och jag har ett gäng av mina böcker stående här hemma  - Kanske dags att läsa om Belgariaden igen?

Huvudvärk, gör mig avslagen och irriterad. Jag vill må bra. Får börja knarka kattmedicin imorgon tror jag, och försöka låta bli katten lite grann. Det hade varit skönt att slippa må illa, faktiskt.

Skall ringa mommen imorgon också, får se ifall jag kanske kan gå dit på fika under morgondagen, eller något sådant. Skall nog ta en tur på stan med Ricard också, han ville ha lite julklappshjälp, och jag behöver fixa något till Der Papst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0