The ghoul of my dreams is giving me nightmares

Misstänker och befarar strul med myndigheterna. Fick ju en oväntad påminnelse från Skattemyndigheten med lite elaka hot, och nu har jag redan misslyckats med en räkning i tid. Så... hej kronofogden :( Feck. Hoppas att det ordnar sig, pappa säger att det inte är någon fara, men jag vet ju vad det stod i brevet...

Badade i fyrtio minuter. Varmt vatten, mrrrr. Läste ett gäng femtio sidor i boken också, läser förmodligen ut den ikväll innan jag somnar. Nu har jag Namnambulu i lurarna, Grency på msn och Polly i en kasse i rummet, så jag får väl orka masa mig bort dit för att hämta dem... Har två liter glass i frysen också, mjau!

Jag vill beställa från www.myblingring.com men det känns onödigt och dyrt. Såg dock fint ut med en blingad mobil, haha.

Förresten sprang jag på Kjell Gnällspjäll förut! Det var lite spooky - vi (jag och Sega) såg en snubbe på stan som liknade honom och vart lite skrämda, och vad händer när vi kommer upp till affären? Jo, där står Kjell vid chipshyllan och ler och ser välmående ut. O_o

Uppenbarligen skall jag och Grency mysa nu i jul, haha. Får se hur det blir med det...
I vilket fall som: Tre dagar kvar till julafton, och det enda som är positivt i vädret är att det är froststjärnor på gatan ute! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0