The Crawling Eye

Ja just ja, förresten: Min mobilladdare låg nerkörd i datorväskan, så det är fritt fram att skicka sms eller ringa igen! Och som sagt var så fungerar det finfint att höra av sig på msn eller genom att lämna comments här i bloggen också, om någon känner för att vara social.

Mamma och pappa har besök som kikar på kattungen nu, jag gömmer mig hos Graves i mina lurar samt bakom min skärm. Mm, Graves... lagom het snubbe, mrrr. Varför finns det så få hunkar? De enda jag kan komma på på rak arm just nu är Shaggy 2Dope, Doyle Wolfgang von Frankenstein och Michale Graves. Where have all the flowers gone? (och varför har jag så svårt att stava "teh" på sitt rätt sätt?)

Funderar på om jag skall färga håret ikväll... I så fall måste jag göra det så att det är klart i tid för Ocean's Eleven, men jag är inte helt hundra. Beror lite på om Grency tänker ringa eller inte - det skulle vara kul att gå ut, faktiskt.

DAGENS ÖGONGODIS



Et voila! Både Doyle (t.v.) OCH Graves (t.h.)!
(det är ju snart jul och allt, så man får ju vara lite extra snäll)

Kommentarer
Postat av: Stacy,Stacy

Great looking site so far!! I'm just starting to look around it but I love the title page!

2007-03-08 @ 12:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0