Stuck on the other side

Nu har jag lagt till min nya kategori för Dagens Ögongodis / Dagens Video. Fenomenet i sig har ju bara funnits i tre dagar, så det är knappast proppfullt, men i egenskap av en egen kategori kan man ju se det som ett löfte om mer på den fronten, ne? Säkert någon som roas av mina dregelobjekt och trevliga musikvideos...

Nu skall jag tvätta håret så att jag kan färga det senare, och sedan skall jag klä på mig lite och se på Frasier. Bara sex timmar kvar av serien, feck darnit. :(

Det kommer att bli väldigt mycket sitta-hemma-och-glo så om någon av er gotlandsbaserade som läser detta vill umgås så är jag all yours och idel öra! De enda planerna jag har nu kommande vecka är rollspelande på torsdag, personalfest på lördag eftermiddag och någon form av nyårsfirande på söndagkväll, annars är jag totalt uttråkad och roar mig med att sitta vid datorn och glo - rädda mig! Ni har ju här er chans att få vara min riddare på vit häst, ne?

För övrigt undrar jag om affärerna har öppet redan idag... Jag vill köpa hårband och sådant, kanske man skulle våga sig in till stan trots allt.

Nej, nu skall jag duscha håret lite och kanske äta, eller något. Ett äpple eller en banan hade suttit bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0