Speak of the Devil



Det där med att länka in bilder från Photobucket är nog ett av mina smartare drag! Nu spar jag plats, och kan fortfarande fylla mina inlägg med rara små bilder föreställande både det ena och det andra ovettiga. Mm, ovettigheter in my heart <3 (ovettigheter är lika fint som obrukbara ord. man skall inte slänga och ta bort allt som inte makes sense!)

Fortfarande Namnambulu i lurarna och Grency på msn. Just nu diskuterar vi pr0n och Bettie Page.
Den filmen om Bettie Page (The Notorious Bettie Page) är för övrigt väldigt söt, och kan rekommenderas för en soft night in.

Funderar på att byta designen lite på min blogg igen, kanske sådär bara över jul och nyår, men jag har inget redigerarprogram i stil med Photoshop i min laptop, och skivorna till det ligger hemma. Får se ifall jag gör något snabbt och skumt i Paint istället, eller om jag låter det vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0