Put your arms around my waist.

Mysigt nedbäddad i min säng, magen full med chips och dilldip och ett brusande glas cola på soffbordet bredvid mig. Jag kan inte precis säga att jag klagar, om jag skall vara ärlig! På tv:n framför mig: Frasier, säsong 1. Just nu en dokumentär, en sådan där "The Making of"

Jag ser fram emot nästa helg. Helgen skall ägnas åt städning, antar jag, eftersom jag inte har några andra planer, och så skall jag få tummen ur och slå in de sista julklapparna, och sedan... Skall jag ta det lugnt och göra lite skolarbete. Och bara räkna timmarna tills mamma kommer och hämtar mig på lördag.
Jag känner ett stort lugn i att jag inte behöver göra omtenta på lördag, istället kan jag i stilla ro åka med min mor och min bror till Ängelholm och se när Zzucken spelar bowlingtävling!

Jag gillar verkligen Frasier. Inte karaktären, men ...Niles! NILES! Häromdagen såg jag en scen där jag råkade få en good glimpse av hans händer, och herregud! <3
Jag är en flicka med smak för stiliga armar och händer, och Niles har sådana där långa, slender fingrar. Mrr.

Spana in ARMARNA på de här stiliga herrarna (ja, och hela överkroppen på Doyle, while at it):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0