Put out your arms just like you're Frankenstein.

Jag tappar mina drömmar. Jag drömde något sådant där intressant (om tåg? Om ...Malena? Om någon? Vi hade inga kläder, tror jag) men allt är borta med vinden. Lagom irriterande.

Vaknade till av att min bror pratad i sömnen:
R: "Naj naj naj naj naj naj naj! Det går för snabbt! Hehe, phew."
Mamma hörde det också, haha, så vi skall säga det till honom så fort han vaknar till medvetande.

Idag blir det en tur till Nova, sedan skall vi mysa och se lite film och så. Jag kommer nog att fortsätta vara tråkig i bloggen, men om inte tidigare så blir allt normalt igen på tisdag, då jag inte längre behöver vara värdinna utan kan få slappna av lite och kunna hänga vid datorn som jag vill. Sehr gut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0