Please don't bite your neighbour dinosaur. (they'll bite back!)

Jag drömde om dinosaurier och min gamla skolklass, typ. Eller min nya klass, eller vad det nu var. Johan A var med, tror jag, och typ... Totte. Vi skulle mata eller mutera dinosaurierna, men de var farliga, för de började bli intelligenta. Och de ville äta upp oss. Minns dock inte så mycket mer av min dröm, får se ifall det dyker upp några fragment under dagen.

Skall packa alla mina småsaker nu, får se ifall jag kanske hinner slänga in en post eller två till här innan vi åker vid elva. Det är för övrigt en halv minusgrad ute, och frost i gräset. Att hoppas på snö är dock för mycket begärt... Dagen skall förhoppningsvis ägnas åt trevlig shopping i en stillsam miljö.

Got to get going nu. Puss på er.

raptorjesus
Åter igen: RAPTOR JESUS!
REPENT!

Kommentarer
Postat av: bonnie

hey. Har snott en bedårande bild från dig, hoppas det är okey...

2006-12-18 @ 12:26:22
URL: http://bonniebeats.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0