Pedo Bear makes his move, run for your lives you lolis!

Uttråkad! Försöker komma på något kul att göra, men när man är gäst hos någon kan man ju inte riktigt knalla runt som man vill. Jag vill gå på Effes, men har ingen att gå med. Jag vill chatta eller något, men ingen är online/aktiv. Jag vill läsa, men har inga bra böcker, och jag vill se på Frasier men jag har inget Frasier att se. Graaaagh! Jag har fortfarande Sound of Music att glo på, men jag har inte alls lust för den just nu.
Kanske man borde lägga sig i bubbelkoppen igen... Bubble the troubles away, eller något.

Just nu är jag sådär som ett barn inför julafton, för jag känner mig rastlös och det känns som att jag kommer att vara helt avslagen och nervös under hela dagen imorgon. Uschabuscha mig, lagom jobbigt.
Det är vid tillfällen som dessa man borde ta sig tid att göra skolarbete, slå in de sista paketen eller göra andra sådana där saker man aldrig annars orkar ta sig tid till - men jag är omotiverad och trött, och det är inte allt för bra. Skall se på film med mamma sedan ju, men det är fortfarande två timmar tills dess. Suck och blä och usch.

Jaja. Om någon läser här och har något kul förslag så är jag idel öra!



Pedo Bear
(ja, precis så här låg humor har jag - men jag har banne mig varnat er!)

Kommentarer
Postat av: lol

lol

2007-01-15 @ 01:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0