Optimistic hypocrit.

Så blöt! Men det är ändå fint med regn. Å andra sidan saknar jag snö. Jag kommer att frysa, svära, spotta, skrika och gnälla när det väl blir snö, men i dess frånvaro så känns det faktiskt lite sådär... misär. Äh, vädret gör inte högtiden, jul går fint utan snö också. Fungerar jul utan min syster fungerar jul utan ALLT, och förmodligen fattar bara jag den meningen men strunt samma.

Postade julkorten och skräckavin, köpte bröd att äta till mat nu, samt chips att knapra när jag ser Frasier. Ikväll blir det relativt tidig sänggång eftersom jag måste gå upp klockan sju imorgon; tjugo i åtta idag var tillräckligt mycket av en mardröm för att jag skall se mot morgondagen med skräckfyllda ögon. Nåväl.

Jag har bestämt att Du är som de andra: Erik A, Peter, Fredrik, varenda en av dem. Det går på ett ut, tro mig. Det gör dig inte mindre viktig, men det förser mig med prejudikat att försöka handskas med situationen utifrån.

Nu skall jag äta macka, sedan blir det lublub över Niles samt ivrigt läsande av DET under resten av kvällen (har bara halva boken kvar, vad skall jag läsa sedan? ångest!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0