My crawling flesh tickles.

Gick över min samtalsanalys lite, lade till lite kommentarer för skratt och markeringar för paus i texten. Rättade till några fel jag gjort, hittade några ord jag missat och nu är det väl ungefär så bra som jag kan få det. Jag vet inte riktigt vad mer som skall göras, och eftersom jag inte ens vet ifall vi kommer att använda mitt samtal, eller det som Lotta sitter och transkriberar (Lisas barn) så känns det dumt att bränna blod, svett och tårar på detta. Får ta med detta till skolan imorgon så att de andra får höra, läsa och känna efter om detta är bra eller inte. Kommer dock att kännas löjligt ifall vi inte kommer att använda detta nu, haha. Hoppas på tentaresultat imorgon också; jag känner mig helt nervös bara jag tänker på det och jag vill så djävla gärna ha G att det finns inte. ...fast jag vet till 99% att jag får UK. (synd att jag fortfarande har hopp som räcker till och blir över för den där sista procenten då!)

Nu skall jag slå in mammas julklapp och Fredriks julklapp och slå om mommos julklapp så att den matchar resten, och sedan ...är jag klar. Skall ta mig inom Helsingborg nu någon dag och köpa den där saken jag hittde åt Ida, samt försöka hitta något kul till Amanda. Har en bra plan på var jag skall leta, dock, så jag borde nog hitta något bra. Kom på världens ondaste straff åt Simon också, tror dock att jag skall stå över den idéen för att inte ta livet av den lille stackaren. Man måste ju ändå vara LITE snäll, faktiskt. (fast jag har en storslagen misstanke om att Dan skulle bli nöjd, skulle han fira fuljul med oss)

Andra advent idag, slog det mig. Jag har enormt dålig koll, men jag skyller på att min tid springer bort innan jag hinner tänka efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0