Mushrooms, puppies, sugar, spice.

Hemma igen, och nyäten. Köpte pinfärsk limpa, så nu är min mage glad och tjock!
Köpt julklapp åt mommo, och när jag kom hem hade jag fått brev från mommo samt julklapparna till Fredrik och Ricard. Skall strax sätta mig att skriva svar på mommos brev (så hinner jag få det postat idag) samt slå in julklapparna åt mina osnutna bröder, tänkte jag.

Det gick bra hos doktorn. Jag slapp ta blodprov! Jag fick kortisonsalva utskrivet och käned mig jättevuxen när jag gick med mitt recpet i näven ner till apoteket. Satt och tittade lite på en flicka som var där med sin far och sin farbror (tror jag) och som tidigare varit i väntrummet med mig, och roades enormt när de råkade väkta ner ett broschrställ från hyllan. Inte hånskrattande, utan road, för de verkade vara på väg att dö av skratt och alla tanter på apotektet skrattade lite i smyg och var glada. Ingen var liksom malicious över det hela, utan ...det var kul. Och jag var glad, och när de gick (de var numret före mig i kön) så blev jag nästan lite vemodig.

Nåväl. Jag är i alla fall inte allergisk mot något, och det är en klar fördel.

Nu skall jag aktivera mig på brevskrivar- och julklappsinslagningsfronten!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahahahaha! Vilken härlig header du har! :D

2006-12-06 @ 13:13:44
URL: http://mskeepyourdistance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0