Mommy, can I go out and kill tonight?

Flummade lite på www.spreadshirt.net, får beställa lite därifrån när jag kommer hem och kan redigera roliga bilder. Hittills fick jag ihop en finfin tee med "Zombielicious" framtill och "...mmm, brains" baktill, i lime/grönt. 219:- dock, innan jag har gjort en liten budget över januari så har jag inte riktigt lust att beställa en tröja bara sådär. Vill ha zombie-boxers också.

Anyhoo, NU skall jag plocka ihop här och gå till sängs. Behöver ladda min iPod, men får göra det under morgondagen. Skall inte ha den förrän i morgonkväll i vilket fall, ju. Återgick till Namnambulu, eftersom den låten jag ville höra av Misfits inte fanns med bland de 104 låtar jag hade. (jag var så sugen på Dig up her Bones, ack och ve!)

Familjen är nere och spelar dart, så de kommer ju knappast att sakna mig om jag går till sängs nu. Måste bara hitta något att läsa mig till sömns i...

God natt och (eftersom det nu är midnatt) GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0