Mmm, brains.


Nu kom mamma hem, så hon skall duscha och ha sig lite. Sedan blir det bubbbbbbbelbad för min del! Bubbla lite, och sedan landa framför datorn och sitta här i lugn och ro med min Polly-påse och typ blogga eller whatnot. Annars kanske jag glor på den där Sound of Music, har fortfarande inte satt mig med den...

Oxrolladerna smakade inte så gott som de brukar, men de var ätbara. Synd, jag hade sett fram emot dem. Får se ifall mamma kan göra lite smörgåstårta åt oss nu i dagarna, det hade varit gott. Mmm, smörgåstårta... Måste komma ihåg att be om receptet!

Jag och Pablo diskuterade grammatik, vilket var roande och märkligt. Jag förklarade BIFF-regeln, han beskrev hur man delar in substantiv enligt chilensk standard. Men vad bryr ni er om det? :P Ni får lite juicy details efter att jag har badat, såvida det händer något roligt. (som sist, när bubbelkoppen attackerade mig med kallt vatten!)

Imorgon skall jag leka med Amanda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0