List-o-mania.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade från Gotland, började blogga och besökte USA.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga att hålla.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
USA.

6. Är det något du saknar år 2006 som du vill ha år 2007?
Ett förhållande.

7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid att minnas?
24:e augusti, det var då jag flyttade till Skåne.

8. Vad var din största framgång 2006?
Att jag klarade VG på omtentan i fonetik.

9. Största misstaget?
Att jag gång efter annan öppnade mitt hjärta när jag borde ha låtit bli.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inga farliga skador i år, och sjuk har jag varit från och till.

11. Bästa köpet?
Min fina lägenhet, och alla IKEA-prylar jag fyllt den med.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Min lägenhet.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo, många saker.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2006?
Inga särskilda...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var  väl gladare per such, men det går inte att komma ifrån att jag hade några hjärtskärande nätter då jag storligen betvivlade att flytten till det okända faktiskt var ett bra och genomtänkt drag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat inför grammatiktentorna.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Dela med mig av min ärlighet.

18. Hur tillbringade du julen?
Här hemma på gotland, med familjen. Är fortfarande här.

19. Blev du kär i år?
Mer än jag borde.

20. Hur många one night stands?
Inga.

21. Favoritprogram på TV?
Frasier.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen.

23. Bästa boken du läste i år?
Stephen King - Det

24. Största musikaliska upptäckten?
Michale Graves.

25. Något du önskade dig och fick?
Två säsonger Frasier, ett par lurar från Skullcandy... Och så sakerna jag köpte till mig själv när jag skulle flytta. Och blått styre i Sverige!

26. Något du önskade dig men inte fick?
En kokbok.

27. Årets bästa film?
Snakes on a Plane!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2006?
Satt på en flygplats i Frankfurt och försökte att låta bli att deppa ihop över ännu en värdelös födelsedag.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite besvarad kärlek.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2006?
Jag har kört på som vanligt, jag.

31. Vad fick dig att må bra?
Folket omkring mig.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Doyle Wolfgang von Frankenstein.

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Ingen.

34. Vem saknade du?
Anna. Alltid.

35. De bästa nya människorna du träffade?
Martin, Lotta och Caroline.

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Att man inte skall vara för ärlig om det innebär att man lämnar ut sig själv.

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
I was thinking about you, there was something I forgot to say: I was crying on a saturday night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0