Kittykattkatt

Väldigt soft att vara hemma igen. Ser på Tyra Banks Show med mamma, har kelat lite med Smaugin/Zelda/Ninja/whatever hon får heta. Chattar med Greg också, trevligt as usual.

Om en timme skall jag och mamma och Ricard åka iväg; jag och Zzucken skall hyra lite filmer ikväll och ha en mysig night-in. Jag vill se "Bad Santa", får se vad mer det finns. Vet inte vad riktigt vill se heller, men det är ju lite av charmen med att hyra film: att få sin vilja igenom gällande filmvalet, haha.

Nu leker kitty med en hushållspapperrulle. Sötnos. Ursäkt att jag tjatar så hemskt om henne, men hon far fram och tillbaka över golvet som en guttaperkaboll hela tiden, och förut satt hon som sagt på mitt tagentbord, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0