Julutmaning.

Julutmaning stulen av En Södertäljebos Liv II - Gravidblogg


Julens (och dina) hemligheter:

Har du köpt en chokladkalender?
Nej, jag har fortfarande kvar -och oöppnad!- förra årets kalender.

Har du hunnit med att köpa julklappar?

Klar med alla, utom till några av mina vänner.

Till vem är det svårast att köpa till?

Pappa, eftersom han vägrar önska sig något, redan har allt han vill ha och har gott om pengar för att köpa vadhelst han känner för.

Dricker du alkoholfri glögg?
Jag dricker inte glögg alls, men jag tycker om lukten av det.

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
Jag är inte särskilt stressad nu, även fast jag BORDE vara det eftersom jag får besök om fem dagar och min lägenhet ser ut som Gehenna.

Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?

Jag har inte tittat alls. Jag läste om den i tv-tablån och bestämde mig för att låta bli.

Säg en person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?

Jag är väldigt bra på att säga God Jul, faktiskt. Jag säger det nog snarare till för många än för få ;)

Vem är det som julpyntar hemma hos er?
Tja, eftersom jag bor och lever ensam så ...jag.

Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
Jag uppskattar visserligen väldigt mycket att få saker, men jag fullkomligt älskar att ge bort! Eftersom min familj är apkass på att önska sig saker får jag alltid hitta på själv vad jag skall ge dem, och när de väl blir nöjda med sina presenter är jag som ett barn på julafton ;)

Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
Utomlands - been there, done that, and don't wanna do it again. Det var vedervärdigt. Våra o-vita jular i all ära, men Sverige är hemma och det är här jag vill vara på julen.

Känner du någon julstämning nu?

Jag har julstämning inom mig året om. Tro mig, det har hänt att jag glädjestrålande har annonserat antalet dagar kvar till jul redan i maj ;)

Jag utmanar Elenaria, Caz och a4r, även fast jag misstänker att sistnämnde kanske inte är så pepp på sådana här saker ;)

Detta är för övrigt mitt 400:e inlägg! Det firar vi med lite Raptor Jesus!

raptorjesus

Kommentarer
Postat av: Anna K

Kul att du var inne på min blogg och läste. Var verkligen en slump att jag klickade just på din blogg, det var nog namnet på den, tänkte att här är det säkert ngn som skriver om zombies och sånt *S* och så hade du gjort "min" julutmaning. coolt!

God Jul på dig eller kanske snarare ha en fortsatt trevlig 2:a advent!

2006-12-10 @ 12:01:27
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: caroline

jag antar att det är jag som är caz va?

2006-12-10 @ 17:21:39
Postat av: Zombielicious

Jupp, din blogg heter ju så :)

2006-12-10 @ 17:32:34
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0