I saw mommy kissing the creature from the black lagoon

Nu har jag macka i handen och Namnambulu (Deception 17.77 mix) i lurarna. Tror dock att jag skall gå över till The Bronx Casket Co. eller Michale Graves nu istället, det har blivit mycket Namnambulu sedan igår... Jag hade velat ha en last.fm-funktion till min iPod också, hade varit guld värt.

Jag har fått cruisa i mammas lilla bil nu iaf:

mammabil
...fast vi hade locket på, det är ju ändå kallt ute.

Saknar Frasier. Jag blev så fast i Frasiergloendet där ett tag att det känns helt skumt att inte se ett gäng ep's om dagen längre... Eek. Niles! <3

Behöver sätta mig och börja kolla på mitt skolarbete också. Får se om jag gör det redan ikväll eller ej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0