I know I lost - please, let me suffer in silence.

Ja, för en gåns skull speglar verkligen rubriken innehållet. 35,5. Godkänd gick på 39,5. Skjut mig, nu?
FAN FAN FAN, jag blir sur. Jag missförstod antalet rader i en uppgift (don't ask) och förlorade därmed två-tre poäng. Har förmodligen något mer sådant där småfel, vilket innebär att jag HADE KUNNAT FÅ GODKÄNT. Satan också.

Jaja. Nästa ondskapta djävulstenta tänker jag äga stenhårt, bara så att ni vet. Nu skall jag städa av här hemma, och sedan fixa lite kvällsmat av något slag.

Stannade till en kortis efter redovisningen (som däremot gick bra!) och sade God Jul till Eva, eftersom jag åker båt på måndag, varpå hon bad mig hälsa till mamma att "intervjun" jag gjorde med henne var jättefin. Aw, det gjorde mig glad :)

För övrigt, i morse hade ju inte tentaresultatet kommit upp, varpå jag ringde för att säga mamma att hon inte behövde vara pepp på mitt resultat under dagen, varpå pappa svarade:
P: Hej!
C: Hej!
P: (till mamma) Det är Carina i telefon.
M: Oh! Då klarade hon tentan! Wohoo!
C: Säg till mamma att jag inte fått resultatet än.
P: Hon fick IG!
M: Vad? (är för långt borta, hör inte vad pappa säger)
P: Carina har fått IG-varning! Hon fick IG!
M: Vad? (hör fortfarande inte)
C: Du är fan dum. Säg åt henne att jag inte fått resultatet, okej?
...sedan fick jag prata med mamma själv. Och fick förklara för henne att jag inte alls fått IG-varning.

Nu skall jag starta om Stora Tösen så att Amarok slutar kuka, så att jag har musik när jag städar, och sedan skall jag ...städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0