I can't wait to hear you scream

Jag hade gärna haft lite Bloodsucking Zombies from Outer Space i min iPod, men så är inte fallet.
Jag har nu istället poppat  God Module, Namnambulu, Misfits och allmäna rarigheter. Mina kinder är helt röda och kalla, men jag klagar inte! Det var en väldigt trevlig timmespromenad, och nu skall jag äta kalkon och potatissallad.

Jag skall sluta med mitt sockerintag. Jag skall försöka redan nu, om inte annat så blir det mitt nyårslöfte: Jag skall gå ner minst de fyra kilo jag har gått upp sedan oktober. Jag vill kunna hamstra liiiite mer mat nu när jag ändå är hemma, men vad gäller sötsaker skall jag snåla som fan. Så det så. Så, håll tummarna för mig!

Nu skall jag som sagt äta samt se Frasier. Mrrr. Nileeees. För övrigt har jag en jättebra video på lager till morgondagens Video! (jag har redan givit er en idag, och jag har ändå inte allt för många på lager!) Så, imorgon får ni en jättefin video att dregla över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0