Ghoul's night out

Jag lovade er en redovisning sedan gårdagen, så... Jag får väl försöka pussla ihop lite här för att se ifall jag kan skriva något som är kronologiskt och samtidigt intressant.
Som jag redan sagt hade jag min monsterkjol och min svarta kofta med rosett, och till det ett svart linne och ett döskallehänge om halsen. Jag hade skelettstrumpor på fötterna, men de syntes inte förrän senare, när jag spelade rollspel. Hade giftgrön ögonskugga och svart rosett i håret, och svarta naglar, så jag kände mig faktiskt lite snygg trots allt!

Vi kom upp till bowlinghallen, kastade treben (jag och pappa i final, jag förlorade dock men med tanke på att jag typ aldrig kastat förr så är jag fett nöjd :)) och sedan hade vi turnering. Jag hade 7:an och Syllan på mitt lag, vi förlorade alla matcher utom den allra sista, där vi tack vare 7:an lyckades vinna. Senare, under middagen på Lilla Elefanten, så höll jag ett kort och koncist tacktal vilket imponerade på folk. Drog i mig ett par drinkar under kvällen, så jag var liiiiite lullig när jag ringde Leo och bad honom köra mig till Krister för rollspelande.

Rollspelet gick sisådär. Leo dog, Krister dödade en svår häxa samtidigt som jag och Johan irrade runt och försökte lista ut var de tagit vägen - de blev slicade av svärd och försvann ner i golvspringorna, nähmlich. Kvart över ett-halv två sade Dan att han inte läst på så mycket mer av rollspelet, så vi fick avsluta. Så... om de nu inte får för sig att göra en NPC av mig så blir det inte spel förrän kaaaanske i påsk, eller så i sommar. Vi har tydligen klarat ett eller två rum mer än hälften, så... Vi hade inte kommit så långt som vi trodde. Håhå, jaja.

Nu skall jag fixa lite samt beställa kataloger åt min mor. Skriver min krönika sedan. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0