For whom the birds sing.

Väntar på att min bror eller far skall logga in på msn så att jag kan be dem hämta mamma så att vi kan komma igång, men hon städar förmodligen fortfarande, och vare sig den ena eller den andra verkar vara hemma - ingen är ju online.

Allmänt hängig, saker går inte helt som jag vill. Är åtminstone klar med alla julklappsinköp och julkortsfixande, alltid något. Måste bara fixa något åt Amanda och Ida, sedan är jag nöjd. Skall betala alla de julklappar jag har beställt också, så vet jag sedan vad min budget ligger på.

Är fortfarande lite halvhungrig, men mest trött. Skulle vilja sova, men jag vet ju inte när mamma har tid att fixa det där med mig så... Kanske borde prova att ringa henne, så kunde vi bestämma en tid kanske? I så fall skall jag sova en stund fram tills dess. Funderar på att strunta i att äta idag, och se till att sova lite istället. Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Haakonkarine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2009-03-30 @ 09:07:57
URL: http://haakonkarine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0