Fat bottomed girls.

Jag är alldeles för dålig på att använda mina glasögon numera, har jag märkt. Illa. Jag hade dem knappt igår, och jag har inte haft dem alls idag. Att gå utan är dåligt, iochmed att det innebär att jag ser sämre och får en aning ont i huvudet och ögonen. Det är mest bara så att jag ibland har väldigt svårt att motivera mig själv till de mest självklara saker.

Min mage känns fel. Jag har ätit för mycket macka och chips, och det hade varit oh så mycket bättre om jag inte ätit alls. Får se hur jag gör på matfronten imorgon...

Nu skall jag sätta mig och lyssna på min halvtimmeskonversation med min mor för att se ifall jag kan hitta något kul stycke på två minuter att transkribera tills måndagen. Lär ju vara ...kul. Jaja, jag har själv valt att läsa svenska, och jag ångrar ju faktiskt inte mitt val trots att jag ibland verkar lite missnöjd. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0